piątek, 3 lipca 2020

Kamyczki

Dzisiaj przedstawiam Wam moje nowe hobby :) Jest nim malowanie kamyczków.
Celem akcji jest  umilenie czasu.
Pomalowany przez nas kamyczek zostaje pozostawiony w wybranym przez nas miejscu.
Może nim być park, ścieżka rowerowa, molo, okolice jeziora itp.
Kamyczek jest odpowiednio opisany.
Z tyłu powinien znaleźć się kod miasta, odnośnik do strony. 
Tak wyglądały moje pierwsze kamyczki:
Mogą być malowane farbami akrylowymi, markerami, a nawet metoda decupage jest mile widziana. Zabezpieczone przed deszczem specjalnym lakierem. 
Udało mi się również znaleźć dwa kamyczki:
A tu już moje znalezione kamyczki :) 
A to mój kamyczek znaleziony przez dziewczynkę:) 




Podobno jak dziecko znajdzie kamyczek jest ogromna radość, a jak dorosły to radość jeszcze większa.

A wszystko dzięki akcji na stronie:  fb kamyczki. Serdecznie zapraszam do włączenia się w świetną zabawę!
P.S To wciąga!!

2 komentarze:

  1. Super, fajna akcja! Znalazca malowanego kamyczka uśmiechnie się na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też widziałam tę akcję na fb, ale jeszcze nie mam na koncie żadnych kamyczków, niestety

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

Blogroll

About