czwartek, 9 maja 2019

Kartka do pamiętnika

W czasach szkolnych popularne były pamiętnik w formie zeszytu. Mój mam do dzisiejszego dnia. Lubię go sobie przeglądać i przypominać dawne czasy, a przede wszystkim ludzi, którzy się do niego wpisali.

Okładka pamiętnika
Niektóre wpisy:
Wpis mamy

Wpis Taty

Wpis Dziadka
W dzisiejszych czasach blogi są tzw. pamiętnikiem internetowym. Na czym polegają wpisy nie będę opisywać, bo każdy już o tym wie 😉
Na blogu Czarnej Damy autorka zaprasza do akcji tworzenia artystycznych, dużych kartek, z których stworzy sobie pamiątkowy  album z naszymi wpisami. 
Ja też chcę jej wysłać taką kartkę. 
Przedstawiam Wam jej część. 

A tutaj kwiatki z ogrodu:



6 komentarzy:

  1. Też mam stare pamiętniki Adres Lidzi zaraz podeśle

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi swoim wpisem że też mam takie pamiętniki z lat szkolnych. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam taki pamiętnik, ale podczas którejś przeprowadzki zapodział się gdzieś. :(
    Adres mailowy Czarnej damy jest w Jej profilu.
    Adresu domowego kogokolwiek bez zgody danej osoby nie wolno przekazywać, więc najlepiej zapytaj Czarną damę mailem o Jej adres domowy.
    Porozglądam się po Twoim blogu. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informacje w sprawie adresu. Będę o tym pamiętać.
      Proszę się rozgościć:) Będzie mi bardzo miło.

      Usuń
  4. Też miałam taki pamiętnik, fajna sprawa,az sue dzieciństwo przypomina☺

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

Blogroll

About