środa, 24 czerwca 2020

Zapraszam na kawę ;)

To już kolejny dzień pochmurnej pogody... W zeszłym tygodniu również padało. Zabrałam się za szydełko i zrobiłam filiżankę. Doszyłam do niej żółty kwiatek z niebieskim oczkiem, a na uszko przyszyłam motylka. Do filiżanki zrobiłam jeszcze serwetkę. 
W taką pogodę proponuję kawę, chociaż herbata u mnie króluje kawa od czasu do czasu jest potrzebna. Szczególnie w tak pochmurne dni. 


Mam nadzieję, że w wakacje słoneczko o nas nie zapomni. 
Praca bierze udział w wyzwaniu Czas na kawę.





4 komentarze:

  1. Filiżanka wyszła cudnie, jest przepiękna. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filiżanka śliczna i kolory słoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super! Jako szydełkowy laik podziwiam zawsze takie prace! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

Blogroll

About