wtorek, 8 listopada 2016

Sesja ze świeżakami

W sklepach Biedronka była organizowana akcja pt: Gang świeżaków. Nam udało się zdobyć Gruszkę Gosię i Grzybka Piotrka.  Można było zebrać aż  osiem świeżaków:
Truskawkę Tosię
Gruszkę Gosię
Brokuła Bartka
Grzybka Piotrka
Pomidora Patryka
Jabłko Antek
Marchewkę Marysię
Śliwkę Sabinę

Dziś zaprosiłam Gosię i Piotrka na sesję zdjęciową. 
Grzybek Piotrek skrył się w liściach


A tutaj założył słoneczne okulary:)


Gruszka Gosia chciała mieć zdjęcie wśród ozdobnych dyni. Do zdjęcia wzięła sobie szydełkowy plecaczek do którego włożyła kasztany...
A tutaj grzybek Piotruś poprosił o wspólne zdjęcie gruszkę Gosię


Do wspólnego gangu chciałby się przyłączyć jeszcze Antek. Bardzo chciałabym go zdobyć. 
Chciałabym się też pochwalić, że wygrałam w konkursie Miesiąc w obiektywie, który jest organizowany na blogu u Lidzi
Wysłałam takie oto zdjęcie borowików
Trzeba było sfotografować wiersz G. Karasiewicza
Jeszcze lato nie odeszło,
a już jesień bliska.
Wrzesień milczkiem borowiki
skrył we wrzosowiskach,
na polany rude rydze
stadkami wygonił
i rumiane jabłka strąca
raz po raz z jabłoni.
Jeszcze słońce o południu
tak potrafi przypiec,
jakby to nie wrzesień rządził,
lecz upalny lipiec.
Ale już chłodniejsze noce
niż bywały w lecie.
Liściom - żółknąć czas,
a ptakom - za morza odlecieć!

Zdjęcie odpowiada dwóm wersom: 
Wrzesień milczkiem borowiki
skrył we wrzosowiskach,
Od Lidzi dostałam wspaniałe prezenty: 
Wywołane zdjęcie w zrobionej przez Lidzię jesiennej ramce i czekoladę również w ozdobionym pudełku.
Wszystkim dziękuję za komentarze i życzę miłego dnia! 


5 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na post :) Ja dwa dni temu pierwszy raz się o tym dowiedziałam siedziałam w samochodzie przed Biedronka patrzę a tu ten gang :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaro! Świetne są te Świeżaczki, Moja Córcia też na nie poluje :-) Gratuluję Ci Wygranej, Zdjęcie naprawdę jest super - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam grzybka i brokuła, a teraz jeszcze zbieram na jabłuszko :) No i oczywiście też myślę na sesją zdjęciową bo fajnie byłoby miec całą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna sesja! Ja mam Antka i Bartka, a jeszcze zbieram naklejki na Marysię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Świeżaki, ja mam Antka i Tosie :D

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

Blogroll

About