poniedziałek, 7 grudnia 2015

Mikołajki:)

Wczoraj były mikołajki:)
Czas na rozpakowywanie paczek:)
Może zacznę od Wymianki pod patronatem św. Mikołaja     Moją parą była Anna Paraszewska  .
W wymiance trzeba było napisać list do św. Mikołaja, który miał zawierać dwanaście rzeczy.
Zażyczyłam sobie:
1. Świąteczną kartkę
2. Herbatkę
3. Kawę
4. Jakąś świąteczną słodkość
5. Świeczkę
6. Bombkę
7. Długopis
8. Bazy do kartek
9. Scarpki świąteczne
10.Papiery scarpcowe świąteczne
11.Kolczyki
12.Mydełko zapachowe
Oto co dostałam:
I świeczka

Ja natomiast posyłałam paczkę do Aleksandry Sztal.
List od Oli
1. Przydasie scrapowe

2. Pędzelki, bo tych zawsze mi mało :)

3. Serwetka, śliczne są !

4. Coś, czego tworzenie sprawia Ci największą przyjemność

5. Foremki do pierniczków

6. Coś dla osłody

7. Kawki, herbatki

8. Ozdoby świąteczne, najlepiej własnej roboty :)

9. Notes z kolorową okładką

10.11.12- niespodzianka :)
Paczka wyglądała tak: 

                                                                       
Niespodzianka to własnoręcznie wydziergany świecznik, świąteczna książeczka i świeczuszki:)

A serwetka była zrobiona w kształcie gwiazdki z różowymi bokami:)
 Ja również organizowałam wymiankę mikołajkową) Była to mija pierwsza wymianka. Uczestniczką serdecznie dziękuję za udział w zabawie! 
Moją parą była kurolka
Wysłałam tak zapakowany :
 A oto zawartość:
 A ja dostałam prezent od Tesy 57
Od Teresy jeszcze dostałam pisemko, które zawiera wiele wielkanocnych już inspiracji, ale pokażę je w późniejszym czasie:)
 Bardzo dziękuję za wspaniałe prezenty i świetną zabawę!
 Przed nami święta Bożego Narodzenia i czas na ostatnie do nich przygotowania:) Niech motywacją do pracy będzie piosenka:
 

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że prezenty przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za wymiankę http://tworzycha.blox.pl/2015/12/wymianka.html

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

Blogroll

About