poniedziałek, 13 października 2014

Kocyk i buciki dla noworodka

Dzisiaj mam przyjemność zaprezentować Wam wyszydełkowane przeze mnie prezenty dla malutkiej dziewczynki.
Kocyk powstał jako pierwszy. Zrobiony jest z mięciutkiej włóczki Soft Baby o kolorze różowym i białym. Szydełko nr 4. Na ten kocyk zużyłam dwa motki włóczki.

Buciki powstały z tej samej włóczki co obwódka kocyka. Dodatkowo oplotłam je łososiową wstążeczką. 


Siostrzyczce dziewczynki zrobiłam też parę kapci - bamboszków. Jeśli chcecie zobaczyć bamboszki zapraszam do zakładki ,,Wyzwania" na blogu, gdyż praca ta bierze udział w konkursie Kreatywnego Kufra pt.:,, Guzik". 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



4 komentarze:

  1. Śliczny komplecik, nowej właścicielce z pewnością przypadnie do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty są śliczne. Kocyk ma bardzo ładny kolor, a buciki idealnie do niego pasują :))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny wzór i kolor kocyka, no i te urocze paputki do kompletu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplet, bardzo fajny pomysł na prezent dla Maluszka;)
    szczególnie bamboszki mi się podobają, są przesłodkie;p
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

Blogroll

About