sobota, 28 listopada 2015

Epoka lodowcowa

Cześć,
Tym razem chcę Wam przedstawić moją kartkę z bajki pt.: Epoka lodowcowa
Kartkę posłałam do Konopek, myślę, że się ucieszy. W komentarzu napisała, że uwielbia Wiewióra( jak większość z nas) więc dlatego on na pierwszym planie:)
Miło będzie jeśli zagłosujecie na moją karteczkę, bo na blogu Misiowy zakątek trwa głosowanie.
Za niedługo zaprezentuję prace świąteczne.
Przypominam o ,,wymiance" mikołajkowej! Wysyłamy prezenty w tym tygodniu!
Ja już dostałam swój prezent od Tesy57. Strasznie kusi mnie żeby otworzyć paczkę, chcę jednak wytrzymać do Mikołaja....


3 komentarze:

  1. Wiewiór to mój ulubiony bohater z Epoki lodowcowej :) Urocza kartka!
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

Blogroll

About