wtorek, 14 lipca 2015

Wymianka imieninowa ciąg dalszy

Chciałam zaprezentować w tej notce prezenty, które dostałam jeszcze z okazji imienin w kolejności alfabetycznej:
Paczuszka od Aliny:
W paczuszce znalazła się kart imieninowa, lusterko ozdobione techniką decoupage, czerwona wełenka i cukierki, które były czekoladowe i niestety rozpuściły się w kopercie, ale na szczęście prezenciki się nie zabrudziły:-)


Od Ani:
W paczuszce znalazło się wiele rzeczy: kart imieninowa, słodycze, kawy,breloczek, serwetki do dekupage, ozdobione pudełku, a w środku niespodzianka: masa przydasiów do robienia kartek na róż okazje,


Od Kingi:
W paczuszce znalazła się: kart, słodycze,kawy, mulina' świeczki(były dwie jedną już zużyłam) notesik z magnesem z Avonu, krem Dave, przydasie do robien kartek i serwetki do decoupage

Od Magdy:
W paczuszce znalazła się kartka, kanwa do krzyżykowego haftu, wstążki, koraliki, herbatki, kisiel, kawa serwetki do decupage oraz przydasie do robienia kartek.




Od Sandry(Ke$ha DIY)
W paczuszce znalazła się kartka, kawy oraz koraliki
Jeszcze raz dziękuję za cudowne prezenty. 
Ja w ramach podziękowania prezentuję wakacyjną serwetkę, w której przejawiają się aż trzy motywy począwszy od gwiazdy,po ananaski, a skończywszy na tulipanach. 


Jutro wyjeżdżam na wakacje więc następna notka za jakieś dwa tygodnie:-) 






2 komentarze:

  1. Piękne prezenty. Serwetka cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaro- nie mam od Ciebie zdję ć z wymianki wakacyjnej1 Napisz do mnie szybko- zwolkowa@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

Blogroll

About